تنور گازی ایلکانا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

سوالات متداول

FAQ یا سوالات متداول چیست؟

ما در قسمت سوالات متداول به یک سری از سوالات رایج خریداران در مورد موضوعات خاص در سایت پاسخ می دهیم.

سوالات متداول به افرادی که در مورد یک مطلب خاص دارای سوالاتی می باشند کمک می کند. تا به صورت کلی با تمام سوالات مطرح شده در آن زمینه آشنا و به پاسخ های داده شده. به هریک از آنها دسترسی داشته باشد.

تصویر سوالات متداول

ایلکانا چیه؟

تنور گازی ایلکانا یه وب سایت شیک و با احساسه واسه خرید انواع تنور گازی، فرشیرینی پزی و …. البته که اینجا حق تقدم با خانم هاست. می تونی با قیمت مناسب چیزمیزای شیک و کاربردی بخری، می تونی در فروش تنور گازی و معرفی محصولات به ما کمک کنی و پورسانتتو به پول تبدیل کنی. با ایلکانا می تونی لوازم گازی آشپزخونتو تکمیل کنی و یا اطلاعات مفیدی از تنور گازی و آشپزی کسب کنی، البته تمامی سفارشات بدون در نظرگرفتن مبلغ سفارش، رایگان براتون ارسال میشه!

آیا قیمتهای سایت به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در فروشگاه ایلکانا بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، درصورت فراهم شدن شرایط یا داشتن امکان تخفیفات در سایت بصورت عمومی مشخص و بر روی کالاها اعمال میگردد، غیر از این شرایط و یا جشنواره ها متاسفانه امکان هیچ تخفیف دیگری بر روی قیمت های کالاها وجود ندارد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله، به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین حجم انبوه سفارشات امکان خرید حضوری با شرایط خاصی وجود دارد، شما میتوانید جهت خرید حضوری از قسمت درباره ما آدرس ما را پیدا کرده و خرید حضوری بکنید. در مورد دلیل تبدیل فروشگاه حضوری به اینترنتی توضیح داده شده است که حجم انبوه مراجعات باعث توقف ارسال سفارشات به شهرهای دیگر شده بود که با غیر حضوری شدن فروش، توانستیم به کل کشور خدمات رسانی نماییم.

چقدر طول میکشد کالا بعد از ثبت سفارش به دست من برسد؟

طبق اعلام اداره پست، مرسولات پستی تا ۷۲ ساعت کاری تحویل خریدار خواهند شد. البته این زمان بسته به شهر شما و روز ثبت سفارش و تعطیلات ممکن است طولانی تر گردد. ولی هدف ایلکانا سریع و سالم رسیدن سفارشات هست.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله، به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین حجم انبوه سفارشات امکان خرید حضوری با شرایط خاصی وجود دارد، شما میتوانید جهت خرید حضوری از قسمت درباره ما آدرس ما را پیدا کرده و خرید حضوری بکنید. در مورد دلیل تبدیل فروشگاه حضوری به اینترنتی توضیح داده شده است که حجم انبوه مراجعات باعث توقف ارسال سفارشات به شهرهای دیگر شده بود که با غیر حضوری شدن فروش، توانستیم به کل کشور خدمات رسانی نماییم.

آیا امکان ارسال سریع هم دارید؟

بله، اگر تمایل دارید از سرویس اکسپرس ایلکانا استفاده کنید و دوست دارید سفارش شما در سریع ترین حالت ممکن تحویل داده بشود. در قسمت توضیحات سفارش طریقه ی ارسال را اکسپرس اتوبوس بنویسید. تا حداکثر ۲۴ ساعته سفارش بدست شما برسد. توجه داشته باشید که سرویس اکسپرس ایلکانا هم اکنون فقط در مراکز استان ها فعال می باشد.

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی من ناموفق باشد و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش ناموفق شما قابل پیگیری می باشد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به آدرس شخص مورد نظر شما تحویل داد.

می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت و از طریق پیامک آن را تائید نمیاند اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توضیه می گردد مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

بله، کارشناسان فروشگاه ایلکانا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ایلکانا امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت ایلکانا وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https شبکه شاپرک استفاده می کنند، جایی برای نگرانی وجود ندارد. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد.

کدهای جدید تخفیف رو از کجا مطلع بشیم ؟

برای آن دسته عزیزانی که در اینستاگرام ایلکانا همراه ما هستند، به صورت هفتگی چند کد تخفیف جدید و قابل استفاده روی برخی از محصولات قرارداده میشه. پس برای مطلع شدن از کدهای تخفیف جدید به اینستاگرام ایلکانا بپیوندید.

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

سیستم هوشمند ایلکانا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید سایت باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود:

کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید.

چطور میتوانم درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

اگر به هر دلیلی از سفارش خود منصرف شدید یا محصول مدنظر مطابق با میل شما نبود، میتوانید تا ۱۰ روز بعد از سفارش، محصول خود را با بسته بندی اولیه مرجوع نمایید. برای این کار با در دست داشتن کد سفارش در قسمت تماس با ما سایت، قسمت امور مرجوعی درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید و منتظر تماس پشتیبان سایت بمانید.

شرایط گارانتی ارائه شده چگونه است؟

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا ایلکانا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی خود می توانید از طریق  شماره ۰۱۷-۳۳۲۳۲۷۹۷ اقدام نمائید.

خریدم کی به دستم میرسه؟

وقتی خرید اینترنتی رو انجام دادی صبر کن تا با شما تماس بگیرند، اگه عجله داری در واتسپ پیام بده و هماهنگی ها رو انجام بده.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

بعد از به اتمام رسیدن خرید و پرداخت سفارش، یک کدی مبنی بر شماره سفارش به شما نمایش می دهد. اگر به هر دلیلی فراموش کردید، می توانید از اطلاعات پیامک شده به موبایل که حاوی اطلاعات مهم است استفاده کنید.

 

نمونه سفارش برای آموزش و سوالات متداول

 

بعد از به همراه داشتن شماره سفارش از قسمت پروفایل، پیگیری سفارش کد را جایگذاری کرده و سفارش خود را پیگیری کنید.

هزینه ی ارسال سفارشات با کیه؟

تمامی هزینه های ارسال محصولات توسط وب سایت ایلکانا پرداخت می شود.

شرایط پرداخت در محل چگونه است؟

در حال حاضر وب سایت ایلکانا، بدلیل عقد قرارداد با شرکت ملی پست تمامی سفارشات خود را بدون در نظرگرفتن مبلغ سفارش با دریافت بیعانه به مبلغ ۱۰۰ هزارتومان سفارشات را با امکان پرداخت در محل ارسال می کند.

سوالات متداول در مورد خرید تنور گازی
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایلکانا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایلکانا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید پشتیبانی سایت در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات از جانب تنور گازی ایلکانا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.